سئو‌خارجی چیست؟ و آموزش روش های Off Page Seo

شما حتی می توانید با توزیع محتوا در وب سایت هایی که برای کاربران قابل دیدن است، به لینک سازی خارجی وب سایتتان کمک کنید. در وب سایت هایی مثل یوتوب، پینترست و… می توانید محتوا خود را قرار داده تا کاربران از این راه وارد وب سایت شما شوند. برای لینک سازی خارجی حتما برنامه ریزی کنید؛ چرا که در یک روز ساخت تعداد زیادی لینک برای گوگل مشکوک است. بهتر است روزانه 3 الی 4 لینک (تعداد لینک به میزان لینک سازی رقبایتان و استراتژی های وب سایتتان بستگی دارد) برای وب سایت خود بسازید. این لینک سازی باید در زمان های مختلف باشد تا الگوریتم گوگل به شما شک نکند.

در این دوره با کمترین هزینه و با کمک مدرسی با اخلاق و پرانرژی بهترین ایده‌ها را دریافت می‌کنیم و به موفقیتمان در مسیر لینک سازی خارجی بسیار امیدوار می‌شویم. از طرفی دیگر، لینک نوفالو برعکس لینک فالو است و از آن اعتباری به صفحه سایت شما منتقل نمیشود. در واقع این تگ مانع از دنبال کردن محتوای لینک شما توسط موتورهای جستجو میشود. یکی از مواردی که امروزه بسیاری از وب سایت ها و کسب و کار ها از آن استفاده می کنند و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد، مطالب ویروسی است. مثلا در اینستاگرام می گویند با تگ کردن دوسانتان زیر این پست جایزه بگیرید.

این دست اشتباهات ناشی از آشنا نبودن با استراتژی لینک سازی خارجی است. با ما همراه باشید تا با اصول و قواعد تهیه استراتژی لینک سازی آشنا شوید. زمانی که برای ارتقای کسب و کار خود به دنبال سئو سایت (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) می روید، لینک سازی از مهم ترین دغدغه های شما می شود. لینک هایی که برای سئو سایت به آن ها نیاز دارید، لینک های داخلی و لینک های خارجی هستند. متخصصان سئو، استراتژی لینک سازی خارجی را موثرترین عامل در کسب رتبه های بالا در موتورهای جستجو می دانند.

قسمت 2 بهترین استراتژی تولید محتوا در سئو

این یعنی هرجایی که نامی از برند شما برده شود، برند منشن اتفاق افتاده است. به عنوان بخشی از استراتژی سئوی خارجی خود، باید تمامی منشن‌های خود را دنبال کنید و مطمئن شوید که به نظرات منفی یا گمراه کننده نیز پاسخ می‌دهید. از دید متخصصان سئو و فعالان حوزه وب، فعالیتی که در حوزه سئوی خارجی بیشترین میزان اهمیت و البته حساسیت را دارد، لینک سازی خارجی سایت میباشد. به عبارت دیگر جذب ورودی و ترافیک به وب سایت و نمایش دادن کسب و کار به بهترین شکل به کاربران اینترنت میتواند به عنوان سئو خارجی سایت در نظر گرفته شود. گوگل وبمستر تولز -که یکی از قدرتمندترین ابزارها برای بررسی و ارزیابی وب‌سایت ها در نتایج جستجوی گوگل است- در سرچ کنسول خود لینک‌های خروجی و بیشترین صفحات ارجاع شده را نشان می‌دهد. بینگ وبمستر تولز از شرکت مایکروسافت نیز در قسمت بک لینک‌ها به شما لیستی از سایت‌های ارجاع دهنده و صفحات مورد ارجاع و متن‌های استفاده شده را نمایش می‌دهد.

سوشیال سیگنال را می‌توان به معنای دریافت و ارسال سیگنال های ارتباطی به شبکه های اجتماعی از طرف سایت و مخاطبان دانست. همانطور که در تمام مقالات سئو گفته شد، گوگل عاشق سایت های مخاطب محوری است که با مخاطبان خود چه در سایت و چه خارج از آن ارتباط برقرار می‌کند. اما پس از چندی گوگل مشاهده کرد که وبمستران و مدیران سایت در حال سوء استفاده از این امتیاز هستند و به صورت سفارش بک لینک مصنوعی و با تکنیک های سئو کلاه سیاه شروع به لینک سازی برای سایت خود از سایت های دیگر کرده اند. به تعریف دیگر شما در سئو خارجی باید به گوگل ثابت کنید که سایت من در بین مخاطبان، سایت های دیگر و افراد در دنیای اینترنت، یک وبسایت شناخته شده و محبوب است. حال این سؤال پیش می‌آید که ما چطور باید این موضوع را به گوگل ثابت کنیم؟
در ادامه مقاله به این موضوع می‌پردازیم.

  • گوگل برندها را دوست دارد و ترجیح می‌دهد وب‌سایت‌های برند را در اولین نتایج رتبه‌بندی کند.
  • لینک سازی برای وبسایت از آن جا که بسیار حساس بوده و اگر توسط افراد متخصص انجام نشود، عواقب خوبی نخواهد داشت.
  • تا اطمینان حاصل کند محتوایی که به کاربر نشان می دهد با جستجو آنها مرتبط است.
  • با استفاده از سئوی خارجی میتوانید جلوه های ویژه سایت خود و کامل بودن سئوی داخلی خود را به کاربران هدف نمایش داده و آنها را به سایت خود جذب نمایید.

شما می توانید با تولید محتوای مناسب و لینک سازی به سایت خودتان از وبلاگ ها برای لینک سازی خارجی استفاده کنید. بنابراین با توجه به کسب و کارتان لازم است که حضور فعال در شبکه های اجتماعی داشته باشید تا بتوانید با مشتریان خود در ارتباط باشید. شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای معرفی محصول، خدمات، مطالب و… مربوط به کسب و کار شما است و جز یکی از موارد مهم محسوب می شود.

نکات قابل توجه در لینک سازی خارجی

شما می‌توانید با ابزارهایی مثل moz و ahrefs لینک‌های خارجی رقبای خود را بررسی کنید. از این طریق می‌توانید بفهمید که آن‌ها از کدام منابع لینک‌های خارجی استفاده کرده‌اند و شما نیز از همان‌ها استفاده کنید. شما می‌توانید کتاب‌های الکترونیک ایجاد کنید و لینک سایت خود را در آن‌ها قرار دهید. از این طریق کاربران از کتاب‌های شما استفاده می‌کنند و به سایت شما سر می‌زنند.

یکی از این راهکارهای تاثیرگذار بر سئوی یک سایت، استفاده از انواع لینک‌ سازی داخلی و خارجی است. روش‌هایی که در صورت استفاده درست و اصولی می‌تواند بر روی رسیدن به نتیجه مطلوب برای سئوی مناسب اثر بزرگی را داشته باشد. با لینک سازی داخلی و خارجی، می توانید به کاربران کمک کنید تا اطلاعات اضافی، مکمل و مرتبطی را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. این امر می تواند تجربه کاربر را بهبود ببخشد و آن ها را تشویق کند تا در آینده از وب سایت شما جهت مشاهده محتوای با کیفیت بیشتر بازدید کنند. سئوی خارجی بسیار ارزشمند است زیرا به موتورهای جستجو می‌گوید که وب‌سایت شما برای کاربران وب مهم است.

دایرکتوری‌ها، سایت‌هایی هستند که اطلاعات کسب‌وکارهای مختلف را یک جا جمع می‌کنند و به کسانی که به دنبال آن هستند ارائه می‌دهند. برای انجام رپورتاژ آگهی، می‌توانید از سایت‌هایی که خدمات انتشار آگهی ارائه می‌دهند، استفاده کنید. در این روش، شما با پرداخت هزینه مشخصی، می‌توانید آگهی خود را در سایت‌های مختلفی منتشر کنید. دقت کنید که برای انتشار رپورتاژ به سراغ سایت‌هایی بروید که مخاطبان هدف شما کاربران آن هستند. زمانی که سایت شما بیش از پیش در صفحات نتایج گوگل نشان داده شود، تعداد کلیک‌های وب سایت شما افزایش می‌یابد و همین مورد سبب افزایش ترافیک سایت خواهد شد.

این کار را می‌توان از طریق روش‌های مختلفی مانند وبلاگ نویسی مهمان، رپورتاژ آگهی و لینک سازی منابع انجام داد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که همه لینک‌های خارجی ارزش یکسانی ندارند. موتورهای جستجو برای لینک‌های وب‌سایت‌های باکیفیت و مرتبط بیشتر از لینک‌های وب‌سایت‌های بی‌کیفیت و نامربوط ارزش قائل هستند. به همین منظور ما نیاز به فعالیت هایی خارج از وبسایت خودمان داریم تا بتوانیم اعتبار و مقبولیت وبسایت خود را برای ربات ها و خزنده های موتور های جستجو و بخصوص گوگل تا حد زیادی افزایش دهیم. با افزایش تعداد لینکهای معتبر وبسایتتان (با استراتژی لینکسازی مناسب) می توانید با سرعت بیشتری رتبه های صفحات خود را در نتایج جستجوی کاربران افزایش هید.

وب‌سایت‌هایی که لینک‌های خارجی باکیفیت‌تری دریافت کرده بودند، معتبرتر بودند و به احتمال زیاد در نتایج جستجو رتبه بسیار خوبی داشتند. باید به شما بگوییم که این اشتباه‌ترین تصمیمی است که می‌توانید بگیرید و به آن عمل کنید! نباید تصور کنید که داشتن ۱۰۰ لینک از یک سایت پربازدید، می‌تواند موجب رشد شگفت‌انگیز کسب‌وکار شما شود. فراموش نکنید که این تعداد بالای Referring Domain است که برای شما امتیاز می‌آورد؛ نه صرفا تعداد لینک‌ها! یک استراتژی لینک سازی خارجی درست‌و‌حسابی به شما می‌گوید که به دنبال سایت‌های متنوع با امتیاز خوب در حوزۀ تخصصی خودتان باشید.

به هر حال با این کار ضمن استناد به وبسایت‌های دیگر، آنها را تشویق می‌کنید تا همین کار را انجام دهند. موتورهای جستجوگر زمانی که یک وبسایت را خزش می‌کنند، تمام لینک‌ها را دنبال نمی‌کنند؛ اما نام بردن از سایت شما در یک سایت دیگر، امتیاز محسوب می‌شود و ترافیک سایتتان را با هدایت کاربران به سایت شما، افزایش می‌دهد. لینک سازی زمانی تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت که شما در سایت های معتبر اقدام به لینک سازی و گرفتن بک لینک کنید. سایت های معتبر در واقع سایت هایی هستند که از آتوریتی خوبی برخوردار بوده و محتوای با کیفیت تولید می کنند. در زمانی که با استفاده از یک عکس می خواهید لینک سازی کنید دقت داشته باشید که تگ alt عکس را حتما مرتبط با محتوای مورد نظر قرار دهید. البته لینک بیلدینگ در سال های قبل نزد گوگل از ارزش بالایی برخوردار بود تاجایی که شما می‌توانستید با یک لینک سازی سریع و بی هدف روی یک مقاله، به سرعت به صفحه اول گوگل راه پیدا کنید.

پیشنهاد می کنیم تمام این موارد را برای صفحات مهم سایت خود تحلیل کرده و جزئیات را در یک فایل اکسل برای تمام رقبا بنویسید. این مورد به هنگام گشت و گذار نیز معیارهای مرتبط را نشان خواهد داد. می توانید لینک هایی اضافه کنید که شما را به مکان نشانه گذاری شده در همان سند می برد.

ما باید سعی کنیم که از لحاظ لینک سازی از رقبای خود جلو بیفتیم و بهترین استراتژی لینک بیلدینگ را پیاده سازی کنیم. این کار با ابزارهای مختفی قابل بررسی است که در این جا به چند تا از آن ها اشاره میکنیم. همانطور که قبلا صحبت کردیم بک لینک ها از دید گوگل نشان دهنده کیفیت و ارزشمند بودن سایت هستند و این مهم است که سایت شما از سایت های مرتبط در کلمات مرتبط لینک
بگیرد.

ما چندین ابزار پشتیبانی را آزمایش کردیم و قطعا یکی از بهترین ها در این زمینه است. اعلان های بک لینک به شما زمانی که از سراسر وب وب سایت های جدید به سایت شما متصل می شوند اعلان می دهد. یکی دیگر از ابزارهای مهم برای آنالیز لینک رقبا است که دردو نسخه پولی و رایگان ارائه میشود. این ابزار بسیار دقیق و کاربردی بوده و برای آنالیز رپورتاژ آگهی رقبا یکی از بهترین ابزارها است که در لینک سازی خارجی از آن استفاده میشود.

این لینک‌ها با فریب دادن موتورهای جستجو، قصد دارند که در مدت زمانی کوتاه، در رتبه‌های بالای نتایج جستجو قرار بگیرند. درصورتی که می‌خواهید یک استراتژی لینک سازی اصولی داشته باشید، از انتشار لینک در چنین سایت‌هایی اجتناب کنید. اما چرا؟ زیرا گوگل و موتورهای جستجو معتقد هستند چیزی که دیگران دربارۀ سایت شما می‌گویند، مهم‌تر از چیزی است که شما دربارۀ خودتان می‌گویید. به طور کلی، لینک خارجی، لینکی است که به هر دامنه‌ای غیر از دامنۀ اصلی وب‌سایت لینک‌دهنده اشاره می‌کند. هرچقدر این لینک‌های دریافتی باکیفیت‌تر باشند، اعتبار و سئو سایت شما بهبود بیشتری می‌یابد.

دوره لینک سازی پیشرفته واقعا نگاه شما را به لینک سازی تغییر می دهد. یعنی چی کورکورانه؟؟؟ خب بزارید چند نکته از دوره را باهم ببینیم که در هیچ دوره ای از این نکات صحبت نمی شود. محمد نصیری(مدرس) در هر جلسه نکات و مفاهیم را به صورت کاملا عملی مطرح می کند و استراتژی های مورد نیاز هر کسب و کار با دلیل و منطق در دوره گفته شده است. او حالا جوانی 24 ساله است که به سمت درک مفاهیم و تشخیص لینک های مصنوعی و… قدم برداشته است و هر کاری را انجام می دهد تا با الگوریتم های به اصطلاح خفن خودش جلوی لینک سازی را بگیرد اما باز هم گوگل جان مونده تا برسی😂.

ترکیب هوشمندانه این دو استراتژی می تواند به شما در رسیدن به اهداف خود در گوگل و سایر موتور های جستجو کمک کند و ترافیک و سطح دسترسی وبسایت شما را برای کاربران اینترنت افزایش دهد. در مقاله لینک سازی خارجی چیست ، یکی از اصلی ترین موارد ساخت لینک در وب سایت هایی است که از اعتبار بالایی برخوردار هستند. اعتبار بالای وب سایت باعث می شود لینکی که در آن قرار می دهید نیز اعتبار بالایی نزد گوگل کسب کند. محتوای باکیفیت علاوه بر ایندکس شدن بهتر توسط موتورهای جستجو، بیشتر نیز مورد توجه قرار می‌گیرد، زیرا اطلاعات مهمی را در اختیار عموم و مخاطبان آن قرار می‌دهد. با این حال، با توجه به تأثیر قابل توجه بک لینک‌ها بر عملکرد وبسایت در نتایج جستجو، ارزش امتحان کردن روش‌های مختلف را دارد.

تگ کنونیکال، برچسبی است که در کد یک صفحه از سایت قرار می‌گیرد تا به موتورهای جستجو اعلام کند که نباید این صفحه را جدی بگیرند؛ چرا که تمام… هر چه قدر که شما تعداد فالور، لایک یا کامنت بیشتری در شبکه های اجتماعی خود داشته باشید قطعا تاثیر بیشتری را خواهید دید. گاهی اوقات می توان درصدی از لینک سازی را تنها به آدرس صفحه مورد نظر اختصاص داد بدون آنکه انکرتکست خاصی را برای آن در نظر گرفت. سعی کنید در برخی از لینک سازی های خود به صورت رندم از نام برند سایت خود نیز در انکر تکست استفاده کنید.

لینک سازی خارجی امری زمان بر اما نتیجه بخش است و شما می توانید با استفاده از آن به جایگاه رتبه های برتر گوگل برسید. همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد لینک سازی خارجی عبارت است از لینک هایی که از دامنه خود به دامنه های دیگر داده می شود. اما بک لینک بر عکس این موضوع است یعنی از سایت های دیگر به سایت ما لینک داده شود. اگر یک محتوا ارزشمند باشد و طبق اصول تولید شده باشد، به راحتی ایندکس می شود و مورد توجه گوگل قرار می گیرد زیرا گوگل درمی یابد که محتوا به نیاز کاربر پاسخ کامل و خوبی داده است. در کنار این امر نباید از اهمیت لینک های خارجی غافل شد زیرا به حفظ جایگاه در موقعیت اول گوگل کمک می کند.

لینک سازی در این گونه وبسایت ها نه تنها هیچ اعتبار و ارزشی به سایت شما منتقل نمیکند، بلکه به سئوی سایت شما آسیب هم میزند. Mozbar ابزاری است که میتوانید با آن میزان دامین آتوریتی و پیج اتوریتی وبسایتی که درآن لینک میسازید را  بسنجید و از اسپم بودن آن ها مطمئن شوید. اصول طبیعی یک سایت به این صورت است که ابتدا روی محتوا، سئو محتوا و کارهای سئو داخلی کار انجام شود. احتمالش خیلی کم است که در هفته اول یا دوم یکی از صفحات شما بیاد بالا و لینک اول یا دوم باشد. اگر میخواهید یک لینکسازی اصولی انجام شود و گوگل هیچ گونه شک و شبهای به سایت شما نداشته باشد، بهتر است قضیه لینک سازی را چند ماه بعد از راه اندازی سایت آغاز کنید، اگرچه شما میتوانید از روز اول نیز لینک سازی انجام دهید. دامین آتوریتی یا به انگلیسی Domain Authority یکی از پارامترهایی است که توسط شرکت MOZ برای تحلیل و آنالیز سایت‌ها ارائه‌شده است.

External Links یا همان لینک خارجی به لینک هایی گفته می شود که به یک دامنه به غیر از دامنه ای که بر روی آن قرار دارید اشاره دارد. پس به طور کلی باید با انکرتکست‌های مختلفی برای صفحات سایت لینک سازی انجام داد. برای لینک سازی نباید هیچ اصول و نظمی را رعایت کنید به عنوان مثال نباید به صورت منظم هر روز سه لینک برای یک صفحه خاص بسازید. باید سعی کنید کاملا طبیعی رفتار کرده و حتی گاها لینک سازی را متوقف کنید. لینک سازی شامل روش ها و تکنیک های بسیاری است که به صورت کوتاه و مختصر به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

Google Analytics مجموعه‌ای از عملکردها را برای کمک به ما در بهینه‌سازی لینک‌های وبسایت ارائه می‌دهد، از جمله امکان فهرست بندی و پیگیری تمام لینک سازی خارجی. پس از افزودن تگ Google Analytics به وب سایت خود، همه کلیک‌هایی که بر روی لینک‌های خارجی شما انجام شده باشد، در گزارش رویداد شما فهرست می‌شود. البته به یاد داشته باشید که نباید این کار را بیش از حد انجام دهید.

اگر تگ گوگل آنالیتیکس به سایت اضافه شود می‌توان در بخش Event Report این ابزار گزارش تمامی کلیک‌های لینک‌های خارجی را دریافت کرد. همیشه این نکته را باید توجه کنید که رقبا هیچگاه عقب نمی کشند و در جنگ رسیدن به کلمات کلیدی با جستجوی بالا، رقابت شدیدی دارند. پس با بررسی ثانیه به ثانیه رقبای خود همیشه یک قدم جلوتر از آن ها گام بردارید. مسیر سئو یک مسیر طولانی و پر از مشکلات و سختی است پس مستمر و با پشتکار بالا به سئو داخلی و سئو خارجی وبسایت خودتان توجه کنید و با ترکیب این دو استراتژی به فروش بالای محصولات خود دست پیدا کنید.

دریافت بک لینک از وبسایت های مختلف و دامین های متعدد با کیفیت در نظر الگوریتم های گوگل ایده آل است. وبسایت های مختلف می توانند به بهبود تنوع پروفایل بک لینک شما و جلوگیری از ایجاد موارد تکراری کمک کنند. برای دیده شدن باید هزینه کنید، هیچ تبلیغات رایگانی به غیر از استفاده از تکنیک های وایرال مارکتینگ یا بازاریابی ویروسی، جواب نخواهد داد. پس برای راحتی کار خود بایستی هزینه ای برای تبلیغات بنر وبسایت یا بک لینک های سایدبار در وبسایت های معتبر خبری و پربازدید و مرتبط با کسب و کار خودتان کنار بگذارید. یکی از کار هایی که برای سئو خارجی وبسایت خودتان بایستی انجام دهید، این است که به طور بی رحمانه ای در همه جا حضور داشته باشید. مردم باید شما را ببینند تا متوجه تمایز شما با دیگر کسب و کار ها شوند.

در نهایت باید بیان کرد که لینک سازی به هدف ایجاد ارتباط دو طرفه و گسترده‌تر کردن شبکه‌ی اجتماعی با تمرکز بیشتر و بهره‌مندی از جریان هدایت کاربر به نتایج دلخواه و دوجانبه به وجود آمده است . پست مهمان در واقع انتشار پست یا مقاله در وب سایت شخص دیگری می باشد. کار بسیار ساده ای است و کاربران این کار را انجام می دهند تا بتوانند ترافیک بیشتری از برند را به وب سایت خود هدایت کنند.

به یاد داشته باشید که انجام تکنیک‌های سئو خارجی وب‌سایت، بدون داشتن تجربه کافی ممکن است خطرآفرین باشد و سایت شما را به مرز پنالتی شدن بکشاند! برای جلوگیری از این فاجعه، ۵ نکته زیر را زمان انجام ترفندهای سئو خارجی از یاد نبرید. با رعایت نکاتی که در چک لیست کامل Off-Page SEO به شما معرفی می‌کنیم، می‌توانید رشد چشم‌گیری را در بهبود سئو و افزایش رتبه سایت خود تجربه کنید. اینکه مثلا چه زمانی اقدام به رپورتاژ آگهی کنیم، از چه کلمات و صفحاتی استفاده کنیم، در کجا نشر بدهیم، چگونه بنویسیم، همه از مسائلی است که با توجه به کسب و کارتان باید دقت ویژه ای به آن ها کنید.

برای آنکه بیشتر با فرایند سئو آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله سئو چیست؟ آموزش کامل مفاهیم SEO به زبان ساده را مطالعه نمایید. آن دسته از لینک هایی که به نوعی سرنخ یک موضوع می باشند دارای ارزش بسیاری هستند. پسورد خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. این کار باید در نهایت دقت و حساسیت و البته با علم کامل به این حوزه انجام گیرد .

این لینک های خارجی یا بک لینک ها از نظر حجم، کیفیت و ارتباط با توجه به اینکه چگونه از رتبه بندی صفحه شما پشتیبانی می کنند، اندازه گیری می شوند. همچنین یک لینک خروجی هم، یک پیوند خارجی می باشد زیرا از دامنه شما در خارج به دامنه دیگری اشاره می کند. تا اطمینان حاصل کند محتوایی که به کاربر نشان می دهد با جستجو آنها مرتبط است. ابزارهای گوناگونی جهت شناسایی و بررسی لینک های خارجی سایت وجود دارد ولی معروف ترین آن‌ها ابزار گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) است. این ابزار اقداماتی نظیر لیست کردن و پیگیری تمامی لینک‌های خارجی را در جهت بهینه سازی پیوندهای سایت انجام می‌دهد.

  • برای این کار می‌توانید پست های پرسشی، معمایی و مسابقه ای طراحی کنید.
  • گوگل به فرایند لینک سازی خارجی به شدت حساسیت دارد و به همین دلیل باید کوچک‌ترین تغییرات در سرچ کنسول را در فرایند سئو خارجی جدی بگیرید تا گرفتار پنالتی نشوید.
  • اما آنچه که اهمیت دارد این است که بتوانید بازدهی لینک سازی هایی که انجام داده اید را بسنجید.
  • هدف رونمایی از سرچ محلی در درجه اول کمک به کاربران در پیدا کردن نزدیک ترین مراکز ارائه محصولات و خدمات است و در درجه دوم کمک به کسب و کار های محلی.

یکی از اشتباهات رایج در لینک سازی خارجی، این است که فقط برای صفحه اصلی سایت یا لندینگ پیج لینک سازی کنیم. برای طبیعی جلوه دادن بیشتر و بهتر وبسایت و بک لینک های آن، بهتر است که برای اغلب صفحات مهم سایت، دسته بندی ها، لندینگ پیج ها، مقالات و… لینک سازی کنیم. پلتفرم های شخصی لینک سازی ما و شبکه های خبری و ربات های اتوماتیک بک لینک ، سئو را با کمک هوش مصنوعی از همیشه آسان تر کرده اند . سئو داخلی با یک درک متفاوت از عملکرد موتور های جستجو بررسی میشود .

نرم افزار Screaming Frog SEO Spider یک نرم‌افراز رایگان و تائید شده توسط متخصصین سئو می‌باشد که قابلیت تحلیل بک‌لینک از طریق وب‌سرور را دارد. دسته ای از لینک ها وجود دارد که موتور جستجو به آنها توجه نکرده و دنبال نمی کند. فرض کنید که سایت A که به سایت B لینک می دهد، یک سایت اسپم باشد که از طرف گوگل قبلا جریمه شده
باشد.

اگر پست های شما در شبکه های اجتماعی مختلف اشتراک گذاری شوند به سئو شما کمک زیادی میشود. شما با اشتراک‌گذاری منظم محتوای خود در رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید ترافیک را از منابع مختلف جذب کنید. این تنوع می‌تواند موتورهای جستجو را متقاعد کند که سایت شما برای کاربرانی از سراسر وب ارزشمند است. ما در زمینه طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت و دیجیتال مارکتینگ تخصص داریم. اگر مایلید بدانید خدمات ما چگونه می تواند باعث دستیابی شما به اهداف تجاری کسب و کارتان بشود با ما تماس بگیرید.

ساخت بک لینک برای یک سایت که با نام‌های دیگر اکسترنال لینک یا بک لینک نیز شناخته می‌شود، لینکی است که از یک سایت برای سایت دیگر داده می‌شود. این لینک‌ها که برخلاف لینک سازی داخلی، خارج از یک سایت قرار داشته و دو مقصد کاملا متفاوت با آدرس‌های مختلف دارند، به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرند. PBN یک استراتژی قدرتمند؛ اما بسیار خطرناک برای لینک سازی خارجی است که می‌تواند باعث رشد رتبه سئو سایت شما شود. در آخر در بحث شبکه های اجتماعی و سئو خارجی باید گوشزد کنیم که حتما در مقابل پست ها و مقالاتتان در سایت، دکمه های اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی را قرار دهید.

بهتر است لینک خارجی نخرید و تا حد امکان بدنبال روش های ارگانیک دریافت لینک خارجی با ارزش برای سایت خود بگردید. سئو خارجی سایت به شما کمک میکند تا انبوهی از کاربران بالقوه و دارای پتانسیل بالا برای مشتری شدن را به سایت شما وارد کرده و جذب نماید. محتوای عالی تولید میکنید، ساختار سایت شما یکپارچه است و ورژن موبایل وب سایت شما در کمتر از دو ثانیه برای کاربران لود و بارگزاری میشود. وبلاگ نت‌افراز (نت‌افراز بلاگ)، در سال 1398 به هدف تولید محتوای آموزشی، علمی و خبری ایجاد شده است. هدف اصلی این بلاگ، ایجاد آموزش برای استفاده از خدمات نت‌افراز و خدمات مرتبط به آن می‌باشد.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما