پمپ آب ️ قیمت خرید انواع و مشخصات لرزان صنعت

جهت انتخاب بهترین پمپ آب و یا به عبارتی دیگر، انتخاب مناسب ترین پمپ آب مورد نیاز شما، پیشنهاد می گردد با کارشناسان آبادیزل تماس حاصل نمایید.

بسیاری از افراد برای انتقال سریعتر آب ب منازل از پمپ های آب استفاده می کنند خرید از یک مکان معتبر می تواند منجر به دستیابی به محصولی با کیفیت شود. سلام وقتتون بخیر، پمپ آب ها امروزه در بسیاری از ساختمان های چندطبقه کاربرد داشته است. در مقابل مصرف کم از پمپ آب موجب می شود این منبع دیر باز و بسته شود و در نهایت منجر به خرابی می شود. خراب بودن کلید اتومات مکانیکی نیز می تواند موجب خاموش و روشن شدن این وسیله شود.

پمپ آب

پمپ آب یک اسب یکی از رایج‌ترین و پرکاربردترین پمپ‌های آب خانگی است که در کنار پمپ آب نیم اسب، برای مصارف مختلف و بخصوص مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع پمپ آب معمولاً در دو نوع پمپ آب یک اسب بشقابی یا پمپ آب یک اسب جتی در بازار یافت می‌شود.

راهنمای خرید پمپ کفکش

اگر به دنبال پمپ آب پنتاکس هستید میتوانید پمپ آب پنتاکس را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ما خریداری کنید برای  کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول با شماره های زیر تماس بگیرید. این شرکت در شرکت ایتالیا تاسیس شده و انواع پمپ های آب خانگی ، کشاورزی و صنعتی را تولید می کند . برای خرید پمپ آب، کفکش و لجن کش رونیکس به عاملیت‌های فروش این برند در سراسر کشور مراجعه کنید. در صورتی که این پمپ ها بدون مخزن آب نصب شوند، با قطع شدن آب، ساختمان نیز آبی را به عنوان ذخیره در اختیار ندارد.

در این مطلب تمامی روش‌های نصب نوع خانگی پمپ‌های آب را بررسی کردیم و تمام نکات مهم نصب پمپ اب را توضیح دادیم. به میزان ارتفاعی که یک پمپ قابلیت انتقال آب را دارد، هد پمپ گفته می‌شود. بنابراین قبل از خرید پمپ آب، توجه کنید که هد پمپ از ارتفاع ساختمان شما کمتر نباشد. به صورت کلی باید فشاری در حدود ۱ بار یا ۱۴٫۵ PSI پشت بالاترین شیر ساختمان، باشد.

این مورد از مورد اعتماد ترین پمپ هایی است که در شرایط تحریم مشتریان را ترغیب به خرید محصول می کند.

  • پس می‌توانید آن به راحتی به منابع و سیستم‌های مورد نظر متصل کنید.
  • طراحی پمپ های جتی یک اسب بخار به گونه ای است که در مناطق دارای آب و هوای گرم بسیار پرطرفدار هستند و به طور کلی موجب تقویت و افزایش فشار آب ساختمان می شوند.
  • از مزایای پمپ های دو پروانه می توان به عملکرد با صدای پایین و راندمان بالا اشاره کرد.
  • جهت مصرف در ساختمان های پنج طبقه 14 واحد با حداکثر متراژ 100 متر نصب می گردد و برای 20 واحد با میانگین 100متر متراژ از پمپ های 4 اسب دو پروانه سه فاز استفاده می گردد.

اگر اینگونه نباشد پمپ به تنهایی نمی تواند برای مصارف مسکونی قابل استفاده باشد. زیرا اکثر برندهای مشهور ایرانی از نظر کیفیت فنی و استاندارد تولید، در سطح بین المللی شناخته شده هستند. بنابراین پرسیدن این که بهترین مارک پمپ آب خانگی ایرانی کدام است، یک سوال اشتباه است.

راه اندازی خودکار پمپ

اجزای بوستر پمپ خانگی الکترو موتور پمپ ، تابلو کنترل ، اینورتور، فشار سنج می باشند. برای بهتر کار کردن پمپ از مخزن آب استفاده می شود چون استفاده از منبع ذخیره آب سبب می شود که تعداد روشن و خاموش شدن پمپ کمتر می شود، آب ذخیره شده در منبع باعث می شود که فشار آب درون لوله ها به یک اندازه و یکسان باشد.

پمپ آب خانگی در انواع نیم اسب بخار، یک اسب بخار، یک و نیم اسب بخار و دو اسب بخار در بازار موجود است. پمپ آب خانگی یک اسب بخار در سه نوع جتی، بشقابی و دو پروانه عرضه می شود. این تقسیم بندی ها و انتخاب نوع مناسب پمپ آب خانگی بر اساس تعداد طبقات و واحدهای موجود در ساختمان می باشد.

همچنین به دلیل نبود فضای کافی در بعضی ساختمان‌ها بهتر است پمپ آب خانگی روی پشت‌بام نصب شود. برای نصب پمپ آب خانگی با مخزن باید لوله تخلیه را در مکانی دورتر از خود مخزن قرار دهید تا به پایه آن آسیبی نرسد.

همچنین، برای بهینه‌سازی عملکرد پمپ، بهتر است که لوله‌ها و شیرآلات خانه را هم در نظر بگیرید و به لوله کشی و نصب صحیح آن ها توجه کافی را داشته باشید. گاهی ممکن است که شما پمپ آب باکیفیتی هم خریداری کنید ولی بعد نصب از میزان صدایی که تولید می کند ناراضی باشید.

در ادامه‌ی این مطلب مهم‌ترین انواع پمپ را معرفی می‌کنیم و به صورت مختصر با کاربردهای آن‌ها آشنا خواهیم شد. اگر قصد خرید پمپ برای کاربرد به خصوصی را دارید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. این پمپ نوع پمپ مخزن تحت فشار ندارد و پمپاژ آب را از داخل چاه انجام می‌دهد.

پمپ های سیرکولاسیون

از آنجاییکه بسیاری از ساختمان ها با مشکلات فشار آب مواجه اند، این سوالات در بین افراد رایج است. بطور کلی این دستگاه از سری تجهیزات آبرسانی است که با نصب در سیستم لوله کشی ساختمان، سیال آب را با فشار مناسب به طبقات و تمامی واحدها می رساند. این تجهیزات در توان موتور و انواع مدل های متنوع تولید می شوند که در انتخاب و خرید پمپ آب خانگی باید به مشخصات فنی هر مدل و اعتبار برند و گارانتی توجه کرد. برای مشاوره و آگاهی درباره کیفیت و قیمت محصولات و تجربه یک خرید مناسب با کارشناسان ما در دماپویا تماس حاصل فرمایید.

حتی در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید با مشاوران این سایت تماس حاصل نمایید و به‌صورت رایگان از آن‌ها مشورت بگیرید. اگر قصد خرید پمپ آب خانگی را دارید، بهتر است قبل از اقدام به خرید، حتماً از تنوع و همچنین قابلیت‌های هرکدام مطلع شوید، تا در نهایت با اطلاعات کامل و مطمئن وارد مرحله خرید قطعی شوید. در این قسمت قصد داریم به انواع پمپ اشاره کنیم و درباره هرکدام اطلاعات تکمیلی را ارائه دهیم، با ما همراه باشید. از پمپ‌ های خانگی برای انتقال آب به واحدهای ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌شود.

این الکتروپمپ ها در بازار قیمت بالایی دارند و مانند برندهای لورا و سائر به راحتی در بازار ایران یافت نمی شود . گروه تولیدی- بازرگانی کرمانی نماینده رسمی وارد کننده این دستگاه از شرکت لیو در کشور ایران می باشد که دارای خدمات پس از فروش و گارانتی 24 ماهه می باشد . در کشور ایران این دستگاه توسط شرکت آبتین به صورت رسمی به فروش می رسد و دارای گارانتی 24 ماهه می باشد . پمپ های آب بنزینی هم مزیت های خودشون رو دارن و زمانی که برق نیست میشه ازشون استفاده کرد.

عملکرد در سمت چپ BEP قرار داشته باشد، فشار اطراف حلزونی نزدیک فشار خروجی بوده و باعث کاهش سرعت میشود. این وضعیت باعث ایجاد نیروی شعاعی بزرگی میشود که موجب خیزش شفت با زاویه شصت درجه نسبت به زبانه پمپ میشود. این نیرو باعث آسیب به شفت، کاسه نمد، رینگ ها، یاتاقان ها و آب بندهای مکانیکی میشود.

اگر مقدار SFU محاسبه شده به طور دقیق در جدول نبود، مقدار بزرگتر نزدیک به آن را در نظر می گیریم. به طور مثال اگر مقدار SFU محاسبه شده برای سیستمی با فلاش تانک برابر با 370 باشد، مقدار 400 را در نظر می گیریم و آبدهی متناظر با آن را ملاک قرار می دهیم. نوعی پمپ گریز از مرکز در دو نوع افقی و عمودی و از جنس استیل که بیش از یک پروانه دارد و برای سیالاتی که خورندگی دارند استفاده می شود، پمپ آب طبقاتی نام دارد. جمع آوری آب‌های سطحی، تخلیه آب و استفاده در چاه‌های دهن گشاد از کاربری های پمپ کف کش است.

کارشناسان ما به شما کمک می کنند که وابسته به بودجه خود بهترین پمپ آبیاری قطره ای را انتخاب کنید.

توصیه متخصصان هایپر صنعت فامکو به خریداران محترم این است که در هنگام خرید، علاوه بر اصالت به نو و آکبند بودن پمپ آب نیز توجه داشته باشند. پمپ های آب شناور مناسب استفاده در فضاهایی با عمق زیاد مانند چاه های عمیق هستند به همین دلیل با نام های پمپ آبیاری یا چاه عمیق نیز شناخته می شوند. از برندهای مطرح پمپ های شناور می توان به پمپیران، لئو، سائر، شیمجه و غیره اشاره کرد. به این نکته دقت کنید که پمپ های شناور فاضلاب و تخلیه، همان پمپ های لجن کش و پمپ های شناور تخلیه، همان پمپ های کف کش هستند.

خرید پمپ آب آپارتمانی با توجه به این که در صنایع مورد استفاده قرار می¬گیرد، در معرض تششعات محیطی بیشتری قرار دارد، در خرید انواع پمپ خانگی طرح و ساخت آن¬ها از استانداردهای سخت گیرانه¬تری استفاده می¬شود. به عنوان مثال پمپ آب خانگی نیم اسب را می توان برای یک طبقه ساختمان و حداکثر با متراژ متر مورد استفاده قرار داد و این درحالی است که مفهوم پمپ آب بی صدا و یا کم صدا عموما به پمپ های نیم اسب اطلاق می شود.

به این معنی که برای انتقال هر حجم آب بیشتر، پمپ باید کار بیشتری انجام دهد و این باعث افزایش مصرف انرژی می‌شود. یکی از مهم­ترین نکات در خرید بهترین پمپ آب برای آپارتمان و خرید اینترنتی پمپ آب توجه به ویژگی ­های سیالی است، که پمپ قرار است آن را پمپاژ کند‌. مهم­ترین خصوصیات مایع سیال مقدار غلظت یا ویسکوزیته، دما و مشخصات فیزیکی دیگر سیال می­باشد. اگر قصد خرید پمپ به‌صورت آنلاین دارید، فروشگاه سولار مکانیکال در سایت خود جشنواره فروش پمپ آنلاین و فروش پمپ با ارسال فوری قرار داده است این‌گونه می‌توانید ارزان‌ترین پمپ‌ها را از آن خریداری کنید.

مانا موتور خدمات پس از فروش بسیار مناسبی را نیز به کاربران ارائه می دهد.

این سری از تجهیزات آبرسانی در مصارف خانگی، مجتمع ها، آتش نشانی، سیستم اطفای حریق و مصارف صنعتی کاربرد گسترده ای دارند.

استفاده از پمپ‌های آب بی‌صدا در ساختمان‌های مسکونی بسیار رایج است. گونه‌های مختلف پمپ با توان نیم اسب و یک اسب و در انواع جتی، دو پروانه، محیطی و خودمکش از جمله پر‌استفاده‌ترین انواع پمپ آب خانگی هستند که، وظیفه پمپاژ آب چاه یا مخزن به قسمت‌های گوناگون ساختمان را بر عهده دارند. جالب است بدانید که این دسته از پمپ‌ها در سیستم‌های آبیاری اتوماتیک و آبیاری باغ ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای انتخاب و خرید بهترین پمپ آب خانگی باید به دو مؤلفه بسیار مهم یعنی هد و دبی پمپ آب توجه کنید.

دستگاه پمپ، فشار پمپاژ را در لوله‌ها بالا برده و اصطلاحا فشار آب را تقویت می‌کند. در مجتمع‌های مسکونی و ساختمان‌های چند طبفه، برای حفظ فشار آب و رساندن آب به طبقات بالاتر نیاز به دستگاه پمپ آب نیاز می‌شود. این ترکیب که در واقع به عنوان مخزن تحت فشار نیز شناخته می شود، بعد از خروجی پمپ نصب شده و تفاوت اصلی آن با مخازن معمولی در این است که مایع وارد شده به دیافراگم موجود در آن تحت فشار باقی می ماند.

همین الان 163 تا پمپ آب خانگی با قیمت‌های مختلف فقط با یه کلیک در دسترس شماست!

پمپ آب

خود فشار آب پروانه های پمپ را به گردش در می آورد و زمانی که پمپ در حال کار کردن است برای ساختمان های چند طبقه ممکن است فشار آب بر دور موتور تاثیر گذار باشد و عمالا همین موضوع باعث سوختن پمپ آب شود. پمپ داب جهت تامین آب در مصارف خانگی در مقیاس کوچک به کار می رود و شامل پمپ آب تک پروانه، جتی، دوپروانه، طبقاتی افقی و طبقاتی عمودی می باشد.

پمپ آب

پیش از خرید و نصب پمپ آب خانگی حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که پمپ قدرت کافی برای تامین آب مورد نیاز را داشته باشد. برای مثال یک پمپ آب ضعیف که تنها توان تامین فشار آب لازم برای یک خانه ویلایی کوچک را دارد، نمی تواند آب مورد نیاز یک آپارتمان پنج طبقه بیست واحدی را تامین کند. در این مقاله تلاش کردیم توضیح دهیم که پمپ آب خانگی چیست و بهترین‌های آن کدامند تا تجربه خرید خوبی داشته باشید.

دقت داشته باشید که نصب پمپ آّب بسیار مهم است و بهتر است که این کار را به یک متخصص بسپارید تا از خطرات احتمالی مانند برق‌گرفتگی، خرابی یا نشتی شیرآلات، سوختن پمپ و … اگر به هر دلیلی می‌خواهید این کار را خودتان انجام دهید، باید بدانید که نصب پمپ آب بر روی لوله‌های اصلی تخلف محسوب می‌شود و عواقب خاص خودش را دارد.

به عنوان مثال در صورتی که ساختمان مسکونی ۶۰ واحد داشته باشد، آبدهی دو حمامه ۱۸ متر مکعب در ساعت آن برابر با ۳۰۰ لیتر در دقیقه است.

شرکت های ایرانی چند سالی است که در زمینه تولید پمپ های آب خانگی فعالیت می کنند و می توان از محصولات داخلی برای تهیه پمپ آب استفاده کرد. برخی از مردم بر این باورند که پمپ های ایرانی کیفیتی مشابه به پمپ های آلمانی و ایتالیایی ندارند و به سرعت دچار مشکل می شوند. شاید کیفیت پمپ های آب ایرانی به پای محصولات ایتالیایی و آلمانی نرسد، اما باید بدانید که خرید یک پمپ آب با کیفیت ایرانی مزایای خاص خودش را دارد. شرکت های ایرانی در سال های اخیر پیشرفت زیادی در زمینه تولید محصولات صنعتی و تاسیساتی مثل پمپ آب خانگی کرده اند.

پمپ فشارقوی برای انتقال آب شهری، آبدهی روستایی، تأسیسات صنعتی و شیرهای آتش‌نشانی استفاده می‌شود.

در این صفحه از سایت مهنام پمپ به بررسی انواع پمپ آب ساختمان و ویژگی‌های مربوط به آنها می‌پردازیم. همانطور که از نام الکتروپمپ پیداست قطعا نیاز به دسترسی به برق دارد و اغلب بصورت ثابت نصب میشود. پمپ برقی (الکتروپمپ) در اندازه های مختلف و طرح های متناسب با نیازهای متنوع تولید می شوند.

البته مقداری از انرژی، برای غلبه بر اصطکاک‌ سیال در تماس با بدنه لوله، شیرآلات، دیواره کانال و غیره صرف شده و در نهایت سیال را به محل مورد نظر منتقل می کند. توجه داشته باشید که پمپهای آب، پس از انتخاب و راه اندازی نیاز به کمی تعمیر و نگهداری دارند .

تمامی محصولات سولار مکانیکال دارای ضمانت بوده و به همین دلیل خیالتان از اورجینال بودن محصولات، راحت باشد. هواگیری یک فرآیند مهم است که در پمپ‌ آب انجام می‌شود تا هوای موجود در سیستم پمپاژ آب حذف شود. حضور هوا در لوله‌ها و سیستم‌های آبی می‌تواند باعث کاهش عملکرد پمپ آب، افت فشار آب، ایجاد نویز و همچنین از دست رفتن آب در سیستم شود.

شرکت فروش لوازم تاسیساتی صنعتکار، با ربع قرن سابقه در فروش انواع علف زن (علف تراش )، سم پاش، پمپ آب پنتاکس، اره موتوری، موتور برق و موتور پمپ در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد. بطور کلی از پمپ آب جتی برای انتقال مایعات، سوخت‌های سبک، سیستم‌های تهویه، مصارف صنتعتی و خانگی و کشاورزی و پر کردن آب استخر استفاده می‌شود. به منظور آشنایی شما با انواع پمپ‌ آب برای مصارف مسکونی و تجاری، قصد داریم ابتدا شناختی نسبی با پمپ آب و کاربردهای آن برای شما ارائه کنیم.

پمپ آب

لطفا جهت اطلاع از قیمت پمپ آب و مشخصات فنی انواع پمپ و دریافت کاتالوگ و همچنین قیمت روی دسته بندی مدنظر کلیک نمایید. برای خرید پمپ آب ۱۰ واحد به بالا  پمب دو اسب دوپروانه مناسب می باشد.

از انواع مختلف پمپ خانگی می توان به پمپ نیم اسب، پمپ یک اسب، پمپ دو اسب، پمپ جتی، پمپ بشقابی و پمپ دو پروانه اشاره کرد. پمپ های آبی که دارای امتیاز هستند، محصولاتی می باشند که کاربران اصالت، کارایی و کیفیت آن را بررسی کرده اند.

کمپانی سایر متعلق به کشور ایتالیا بوده و  انواع پمپ های آب خانگی، کشاورزی و صنعتی را تولید می نماید. بسیاری از مدل ها و نوع های مختلف پمپ را تولید و روانه بازار دنیا می کند.

  • در اصل بهترین پمپ آب خانگی پمپی است که بتواند به خوبی میزان آب مصرفی ساختمان را کنترل کرده و از افت فشار آن جلوگیری کند.
  • با توجه به تعداد و نوع پروانه برای مصارف کشاورزی، آبیاری، صنعتی (توان بالا) و برای مصارف خانگی و ساختمان ها (توان متوسط و مدل کوچک) مورد استفاده قرار می گیرند.
  • موتور پمپ‌ها برای مناطقی که برق وجود ندارد یا دسترسی به برق سخت است بهترین گزینه می‌باشند زیرا که با سوخت‌های فسیلی کار می‌کنند.
  • افراد بسیاری سوال می کنند که چرا پمپ آب محل زندگی آنها یکسره کار میکند، در پاسخ به سوال این عزیزان باید گفت درون مدل خانگی پمپ آب شیر یک طرفه وجود دارد و این قطعه موجب می شود پس از هربار استفاده عملکرد پمپ قطع شود.
  • به خاطر ضرورت کاهش دما الکتروموتور و تراز از ارتعاش، پمپ نباید در جایی باشد که سیال از آن‌جا جریان نداشته باشد.

چون در غیراین صورت فشار مکش نامتعادلی ایجاد شده و یک طرف چشمه پروانه و محفظه مکش پر تر از طرف دیگر شده و تلفات هیدرولیکی پمپ زیاد و راندمان پمپ کم می گردد. در برخی از مواقع به دلیل مشکلات موجود در سیستم های آبرسانی شهری، میزان فشار ورودی به داخل ساختمان ها یا مجتمع های تجاری و اداری به حدی پایین است که آب به خوبی در واحدهای مختلف ساختمان توزیع نمی گردد.

این موتور آب ها خود مکش بوده و می توانید بالاتر از سطح منبع آب نصب نمایید. در نتیجه قبل از خرید پمپ جتی، باید یک محل مناسب برای آن در نظر بگیرید. یعنی هنگام کار با ایجاد خلاء، آب و هوا را با هم مکش و پمپاژ می کند و در نهایت آنچه پمپاژ می شود، آب خواهد بود.

آهنگ جدید

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما