فرم برنامه هفتم حفظ شده است

به گزارش آرانیوس، محسن زنگنه سخنگوی کمیسیون پیش نویس هفتم در جلسه علنی امروز (دوشنبه 12 مهرماه) شورای اسلامی شهر ضمن تشریح گزارش کمیسیون وحدت رویه هفتمین پیش نویس، عید سعید فطر را تبریک گفت. -قدس هفته دفاع گفت: گزارش کمیسیون متحد با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی، پژوهشگاه، دیوان محاسبات و امور روزمره نمایندگان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هم اکنون ارائه شده است. . به دادگاه علنی مجلس.

نماینده مردم تربت حیدریه و مه ولات و زاوه در مجلس با بیان اینکه آنچه در شرح مختصات گزارش کمیسیون آمده است با واقعیت متفاوت است، افزود: وقتی بحث کمیسیون به مجلس کشیده می شود. مجمع. رسانه ها، گاهی اوقات تفاوت در رسانه ها بزرگتر از آن چیزی است که در واقعیت وجود دارد.

وی ادامه داد: در مورد ساختار برنامه هفتم باید بگویم که بر خلاف موارد ذکر شده، جداول اول هر فصل نشان دهنده مسیری است که در آن فصل طی کرده ایم، بنابراین جداول 1 تا 6 طرح ها. ، توسعه اقتصادی، اشتغال جمعیت، مالیات، اصلاح ساختار بودجه و صندوق های بازنشستگی تغییری نکرد.

زنگنه افزود: جدول شماره 7 که متعلق به کمیسیون کشاورزی است به تصویب رسید و مواردی از سوی نمایندگان به عنوان شاخص های حوزه کشاورزی اضافه شد. جدول شماره 8 برای آب تغییری نکرده است و جداول 9 و 10 کمی برای بهینه سازی اصلاح شده اند.

این نماینده مردم در مجلس یادآور شد: در مناظرات مربوط به برنامه های پیشرون بندهای جدول یازدهم حفظ شد و زمینه هایی مانند آلومینیوم که مورد توجه قرار نگرفت، اضافه شد. همچنین جدول 12 دقیقاً مطابق پیشنهاد دولت تصویب شده است در حالی که دسترسی به مسکن از 7 سال به 12 سال افزایش یافته است.

وی درباره جدول 13 که در مورد ترانزیت است، گفت: در این جدول ارزش افزوده دریا به تولید ناخالص داخلی از 3 برابر به یک و نیم برابر افزایش یافت، ساخت 3200 کیلومتر راه آهن حفظ شد و فقط جدول توزیع بود. تکمیل شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم افزود: جدول 15 که در حوزه سلامت بود حفظ شده است و کمیسیون تلفیق فقط برخی از شاخص ها مانند دیابت، چربی خون، ناباروری و … را حتی تعداد پزشکان را اضافه کرده است. در هر هزار نفر جمعیت کمتر از 2 3 به 2 نفر کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه در لایحه قانون در حوزه فرهنگ نواقصی وجود دارد، تصریح کرد: برخی نواقص در حوزه فرهنگ از عددی به درصدی تبدیل شد. در جدول 17 که در مورد زنان و خانواده است نیز همینطور بود.

زنگنا تصریح کرد: بنابراین برخلاف آنچه گفته می شود ساختار برنامه هفتم کاملا حفظ شده و همه این موارد با همکاری دولت و مجلس بوده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: تغییراتی که مجلس در بخش های اقتصادی ایجاد کرد در مجموع 3 هدف را دنبال کرده است که اولین هدف آن ثبات اقتصادی است. کمیسیون تلفیق هر جا که تشخیص داده می تواند باعث بی ثباتی تورمی در اقتصاد شود، اصلاح شده است و مهم ترین آنها در پارامترهای صندوق های بازنشستگی و بانکی یعنی کنترل ایجاد نقدینگی و مسئولیت دادن است. قدرت حفظ ارزش پول

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف کمیسیون تلفیق توسعه اقتصادی این است که اگر بخواهیم به رشد اقتصادی 8 درصدی دست یابیم، کمیسیون تلفیق به لایحه قانون دولت از نظر رفع موانع نگاه کند و تلاش کند موانع بر سر راه رسیدن به 8 را برطرف کند. درصد رشد را حذف کنید.

زنگنه تاکید کرد: مردمی شدن اقتصاد یکی دیگر از اهداف کمیسیون تلفیق است که سعی شده است موضوعات به سبد توسعه واگذار شود اما شرکت های تعاونی و خصوصی کارهایی مانند واگذاری زمین های مشاع را انجام دهند. به دولت دستور دادیم که هزینه‌کردن ممنوع است و در حوزه‌های آبخیزداری، راه‌آهن، بزرگراه‌ها و طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اشاره کردیم که دولت باید تمام پروژه‌های سودآور را با مشارکت افراد و اشخاص خصوصی اجرا کند. بخش های عمومی

وی افزود: حتی دولت موظف شد از تشکل ها در مدیریت مراکز ورزشی و فرهنگی استفاده کند.

نماینده مردم تربت حیدری و مه ولات و زاوه در مجلس تاکید کرد: صندوق های بازنشستگی و شرکت های دولتی باید از حوزه کسب و کار حذف شوند و به نظر من در کمیسیون تلفیق و حتی اتفاقات بسیار مثبتی بوده است. در این کشور، بدون بهره مرکب، مواردی داشته ایم که کاملاً قابل دفاع است.» است. امیدواریم با همکاری و ادب همه نمایندگان مورد قبول دادگاه قرار گیرد و سایر موارد به تفصیل مورد رسیدگی قرار گیرد.

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما