برگزاری مسابقه و سخنرانی در فرهنگسرای معرفت

اولین فراخوان مسابقه رسانه ای «مجری نمایش» برای کشف استعداد رادیو و گویندگان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای «معرفت»؛ مرکز رادیوماها این مرکز استعدادهای گویندگی را از طریق مسابقه “سخنران شو” شناسایی و آموزش می دهد.

بر اساس این دعوت، کسانی که مایل به مهارت در زمینه گفتار رسانه ای هستند می توانند در این مسابقه شرکت کرده و از آموزش و مسابقه ذکر شده بهره مند شوند، شنوندگان، شرکت کنندگان منتخب برای انجام چالش ها در کارگاه مقدماتی مسابقه آماده می شوند. بخش.

بر اساس تقویم زمانی این مسابقه، متقاضیان باید با ثبت نام در این برنامه آموزشی و رقابتی تا تاریخ 10 مرداد 1396 آمادگی خود را برای آموزش های لازم که در روز اول شهریور ماه برگزار می شود، اعلام کنند.

بر اساس اعلام مسئولین برگزاری مسابقه، آقایان فرمارزی کوجوی، سیروس رجبی، ابوالفضل اینانلو، سید حمید حسینی، حسن حلکتی دوست و خانم مویده باقری مسئولیت آموزش و داوری مسابقه را بر عهده دارند و متقاضیان را انتخاب خواهند کرد. 2 بخش کودکان و نوجوانان (8 تا 18 سال) و بزرگسالان (18 سال به بالا) ارزیابی می شوند.

علاقه مندان برای ثبت نام در این مسابقه می توانند با شماره تلفن 44304979 آموزش و پرورش فرهنگسرا تماس بگیرند و یا پس از عبور از زیر گذرگاه شهید همت شماره 57 معرفت فرهنگسرا به آدرس میدان شهرزیبا مراجعه کنند.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما