نمایشگر هولوگرام سه بعدی جعبه جادویی!!! +قیمت سایت اجاره کالا

این نمایشگر های سه بعدی به گونه ای ساخته شده اند که کاربر تصور می کند داخل آن تاریک است. در واقعیت هم داخل آن تاریک است و به همین دلیل برای نمایش تصاویر در روز و یا شب مشکلی ندارد. نمایشگر سه بعدی هولوگرافی خطرناک نبوده و اگر به هر دلیلی صفحات آن شکسته شود خسارت وارد نمی کند. همانطور که در مقاله هولوگرام چیست توضیح داده شده است، مانند بسیاری از فناوری ها، به ویژه انواع جدیدتر و پیشرفته تر، ممکن است چندین روش مختلف برای ایجاد هولوگرام وجود داشته باشد.

سیستم پروژکتور اساسا با تمرکز پرتوهای لیزر در نقاط خاصی در هوا کار می کند و گازها را به شدت گرم می کند تا آنها را یونیزه کند و جیب های پلاسما شناور را ایجاد کند – که اگر شما آنها را لمس کردید، می توانید آنها را بسوزانید. صفحه نمایش هولوگرافیک می تواند جلوه های بصری تصویربرداری خوبی ارائه دهد.در جلوه های نمایشگر در مقیاس بزرگ، می تواند بر حواس تأثیر بگذارد. مدل HD-F65 ما ، اندازه صفحه نمایش 65 سانتی متر ، همیشه با وضوح بالا ، کیفیت تصویر صاف و عملکرد قابل اعتماد با موتور پایدار و LED ها ، مطلوب ترین مدل است. شرکت فناوری رسانه ای گوانگژو مایتر یک شرکت فناوری دیجیتال است که متعهد به تولید محصول تعاملی نوآورانه و خلاقانه است. متخصص در ارائه راه حل برای پروژکتور همهجانبه، پروژکتور تعاملی در فضای باز/سرپوشیده، پروژکتور همهجانبه رستوران/عروسی/KTV، پروژکتور تعاملی پارک تفریحی، پروژکتور هولوگرام موزه و پروژکتور تعاملی چند رسانه ای.

اصلا مهم نیست اما اگر یک قاب سی دی با خراش کمتر در اختیار داشتید می توانید از آن استفاده کنید. تمامی مشتریان عزیز میتوانند قبل از خرید با مراجعه به شوروم شرکت با محصولات کار نموده و خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

فن هولوگرام سه بعدی ( 3D Hologram Fan) یک دستگاه نمایشگر است که توانایی ایجاد تصاویر سه بعدی و واقعی به وسیله‌ی ترکیب نور و هولوگرافی را دارد. این فن بر اساس اصل انتشار نور هولوگرافیک عمل می‌کند و تصاویر سه بعدی را بدون استفاده از عینک واقعیت مجازی یا سایر وسایل دیداری مشابه به نمایش می‌گذارد. یک روش جدید پخش ویدئوهای هولوگرام سه بعدی با وضوح کامل ممکن است درزمینه سرگرمی و صنایع تصاویر پزشکی، اپلیکشن منحصر به فرد خود را عرضه کند.

پرتو لیزر به دو قسمت یکسان تقسیم شده و با استفاده از آینه ها هدایت می شوند. یکی از پرتوهای متصاعد شده، پرتو روشنایی است که به سمت شی هولوگرافی حرکت می کند. فیلم تمام‌نگاری ظاهر شده یا تمام‌نگاشت، شباهتی به منظره اصلی یا موضوع اصلی ندارد به این دلیل که هرگاه موضوع مورد عکاسی، صفحه‌ای صاف و منعکس‌کننده نور باشد، تصویر روی فیلم مجموعه‌ای از رشته‌های روشن و تاریک خواهد بود. حال آنکه تصویر یک نقطه به صورت تعدادی دایره هم مرکز خواهد بود و در واقع تمام‌نگاشت یک منظره به شکل دوایر تیره و روشن است که با پیچیدگی خاصی بر روی هم قرار گرفته‌اند. فاصلهٔ دو قله در حرکت موجی را طول موج و تعداد نوسان‌ها را در هر ثانیه فرکانس یا بسامد حرکت موج می‌نامند. حاصل ضرب بسامد در طول موج نیز سرعت انتشار خوانده‌ می‌شود و چون سرعت انتشار نور ثابت است، در بسامد بالا طول موج‌ها کوتاه‌ترهستند.

فویل نانو اکریلیک رنگ خاکستری تیره

با این حال، تولید هولوگرام های وضوح بالا برای جایگزینی فناوری تصویر برداری سه بعدی امری دشوار است. خووا Xu و همکارانش در موسسه ذخیره سازی داده ها در سنگاپور از تعدادی تعدیل کننده های نوری فضایی (SLM) استفاده کردند. آن ها دستگاهایی هستند که در پروژکتورهای دوبعدی برای تغییر و تولید امواج نور مورد استفاده قرار می گیرند. اما در بحث صنعت به همین منوال با استفاده از تجهیزات خاص یک نمایشگر سه بعدی می سازند و برای نمایش اجسام و اشیاء مختلف از آن استفاده می کنند.

حالا خط C را به طول ۱ سانتی متر طوری رسم کنید که خط B آن را نصف کند. سپس از دو سر خط A به دو سر خط C دو خط دیگر رسم کنید تا الگوی زیر را به دست آورید. چنانچه بخواهید برچسب ها دارای شماره سریال متغیر باشد برای تعداد 10 هزار عدد مبلغ 500 هزار تومان به هزینه سفارش اضافه می گردد. تیم لیبل یار، یاور شما در چاپ انواع لیبل های اصالت کالا در سایزهای مختلف می باشد. سپس با استفاده از نوار چسب و یا چسب معولی مایع قسمتها را کنار هم قرار داده و به هم بچسبانید. شما می توانید به جای نوار چسب از چسب مایع برای انجام اینکار استفاده کنید.

امروزه برای افزایش بازدهی تبلیغات نیز از هولوگرام برای جلوه بیشتر و جذابیت محصولات استفاده می شود. با پیشرفت فناوری هولوگرام سه بعدی، امکان ساختن تصویری رنگی و واضح از بدن انسان فراهم شده است. علاوه بر کاربرد پزشکی این هولوگرام،‌ امکان استفاده از آن در ارتش و صنایع دفاعی نیز وجود دارد و می توان از نقشه های هولوگرافی سه بعدی قبل از نبرد، استفاده کرد. HuiZhou ChuFangxinyu، Technology co.LTD یک نام تجاری Clientop Industrial است که در سال 2007 پیدا شد. ما یک شرکت با فناوری پیشرفته هستیم که در توسعه، تولید صفحه نمایش دیجیتال ویژه LCD و ارائه راه حل های تبلیغات دیجیتال برای تولید کنندگان خارج از کشور بیش از 13 سال تخصص دارد. محصولات شامل انواع تبلت های اندرویدی هوشمند، نمایشگرهای قفسه ای هوشمند، پخش کننده های تبلیغاتی LCD، ساینیج دیجیتال، نمایشگرهای LCD و قاب باز با فلز و آلومینیوم بالا هستند.

  • وظیفه اصلی سه بعدی سازی تصاویر از طریق فضای شیشه ای یا هولوپَد است که تصاویری که از ۴ جهت به دیواره ی شیشه ای آن تابیده می شود را در مرکز فضای هولوپد به نمایش درآورده و با حالتی معلق به آن می دهد.
  • Mayeter Media به عنوان یک شرکت با فناوری پیشرفته، تعداد زیادی پتنت اختراع، پتنت ظاهری، حق چاپ نرم افزار و گواهینامه های CE/Rohs را به دست آورده است.
  • هولوگرام های سه بعدی دارای امنیت بالایی می باشند، از این رو نمی توان از مشابه آن ها برای محصولات تقلبی استفاده کرد.

این خاصیت به هولوگرام های سه بعدی این امکان را می دهد تا مانند ویترینی جادویی برای به نمایش کشیدن محصولات مختلف استفاده شوند. جواهرات – زیورآلات – ساعت – گوشی های موبایل و متعلقات – گجت ها  – کفش و حتی کالاهایی با ابعاد بزرگتر می توانند در این جعبه جادویی به صورت سه بعدی به تصویر کشیده شوند و فضایی بسیار جذاب را خلق کنند. این مدل هولوگرام در دو حالت هولوگرام دو بعدی و هولوگرام سه بعدی قابل تولید می باشد.

هولوگرام 2 بعدی وید اورجینال

در نمایشگر سه بعدی انواع تصاویر دیجیتال و انواع اجسام فیزیکی و فانتزی امکان نمایش دارند و بدون محدودیت می توانید تصویر یا جسم مورد نظر خود را انتخاب کنید. زمانی که در این محفظه ی شیشه ای به نمایش در می آید کنجکاوی بسیاری را بر می انگیزد و حتی باعث فروش بیشتر محصول نیز خواهد شد. ظهور صفحه نمایش هولوگرافیک سه بعدی با چشم غیر مسلح باعث خستگی بصری تصویر هواپیمای سنتی به مردم شده است و همچنین یک انقلاب تکنولوژیکی در زمینه تولید تصویر است. با تکنیک های بیان جدید ، خاص و عجیب ، تأثیر بصری قوی ، جذابیت محیطی خوب و زیبا ، توجه افراد&# 39 را به خود جلب می کند.

هولوگرام سه بعدی

اطلاعات این دروبین‌ها یا همان شکل سه بعدی انسان از طریق اینترنت یا شبکه برای یک صفحه‌نمایش سیلندری ۶ فوتی عمودی (تقریبا ۱۸۰ سانتی‌متر) ارسال می‌شوند تا به نمایش درآیند. این صفحه‌نمایش که به نام telepod شناخته می‌شود؛ تصویری مجازی ولی سه بعدی و ۳۶۰ درجه از انسان واقعی را نشان می‌دهد. در فناوری جدید دانشمندان کانادایی، تصویر سه بعدی واقعی از یک انسان روی صفحه‌نمایشی استوانه‌ای انداخته می‌شود که از زاویه‌های مختلفی توسط مردم قابل مشاهده است. هر فردی به نسبت زاویه‌ای که با این صفحه‌نمایش دارد و همین‌طور نزدیکی و دوری فاصله‌اش با تصویر، می‌تواند تصویر سه بعدی فرد را به یک شکل مشاهده کند.

هولوگرام سه بعدی می‌تواند نمایش سه بعدی هر جسمی باشد که در آن می‌توانید از اختراع جدید خود رونمایی کنید یا اشیا و تصاویر را طوری طراحی و نمایش دهید که بیننده تصور کند که تصاویر در هوا شناور هستند. این هولوگرام ها به دلیل جذابیت بسیار زیاد خود توانستند خیلی زود به صنعت تبلیغات راه پیدا کرده و تبلیغات ۳ بعدی را به شیوه ای تاثیرگذار جهت جذب مشتریان ارائه دهند. هولوگرام ها علاوه بر استفاده تجاری بسیار جذاب هستند و در ابعاد و سطح ساده تر می‌توانند کاردستی های بسیار زیبا و سرگرم کننده ای برای تمام سنین باشند. برچسب های هولوگرام سه بعدی و یا همان واقعی در تیراژهای بالا بسته به سایز آنها تولید می شوند مثلا از 10 هزار عدد به بالا، مجموعه هجرت دیزاین آماده سفارش گیری برچسب هولوگرام سه بعدی می باشد . هولوگرام های سه بعدی که دارای جلوه های چند سطحی و چند رنگی و دارای عمق می باشند، دارای امنیت بالایی نیز می باشند. این هولوگرام‌ها علاوه بر آن‌که زیبایی بی نظیری دارند، تاثیری مثبت نیز بر مشتریان می‌گذارند و در دید آن ها جذاب به نظر می‌رسند.

همواره بهتر است نوع قابل حمل و ثابت آن را در مکان های شلوغ همراه با حفاظ نصب کنید و از قرار دادن در مکان های خلوت بپرهیزید چرا که بازدهی نخواهد داشت. خب قطعا هولوگرافی مانند هوش مصنوعی و ChatGPT عاملی برای تهدید بشریت نیستند اما مطمئنا می توانند بسیاری از مشاغل را از دور خارج کرده و بسیاری دیگر ایجاد کنند. در کل با توجه به وسعت خدماتی که می توان از تکنولوژی هولوگرام انتظار داشت، آینده هولوگرام بسیار روشن خواهد بود و برای ما و در زندگی ما نقش پر رنگی خواهد داشت.

اما در مواردی که امنیت محصول به این اندازه مهم نیست، ممکن است استفاده از لیبل های ساده‌تر و ارزان‌تر، مانند لیبل های آکریلیک، کاغذی یا پلی‌پروپیلن، مناسب تر باشد. این لیبل ها به صورت ساده‌تر در اندازه و طرح‌بندی قابل تنوع بیشتری قابل تولید هستند و همچنین هزینه تولید و استفاده آنها نیز کمتر است. معمولا برای استفاده های تبلیغاتی ، مشابه بسیاری از سازه های چاپی و که توسط طراحان چاپ و سازه را در اختیار اشخاص قرار می دهند، در این زمینه نیز با شرکت های مختلف همکاری می شود.

هولوگرام سه بعدی

شرکت خانه چاپ چکاوک با نام تجاری آذرهولوگرام ، به دلیل دارا بودن خط کامل تولید هولوگرام در داخل کشور با بالاترین سطح امنیتى موجود زمان چاپ هولوگرام و فروش هولوگرام به کم ترین زمان کاهش پیدا کرده است. بسیاری از علوم دارای اطلاعاتی هستند که نیاز است به شکل مصور و سه برنامه هولوگرام بعدی ارائه شوند. با این روش از خلق تصاویر سه بعدی دیگر محدود به یک دستگاه و یک فضای محدود نیستیم. قالبی که قرار است ایجاد کنید به عنوان پروژکتور هولوگرام به کار خواهد رفت. این قالب دارای اجزای لوزی شکلی است که هنگام قرار گرفتن در کنار یکدیگر به شکل مربع خواهد بود.

هولوگرام های سه بعدی بیان کننده اصالت و اورجینال بودن کالا می باشند که دارای ویژگی های امنیتی نیز می باشند. برچسب هولوگرام 3 بعدی چیست؟ در ادامه مقاله به بررسی دقیق تر هولوگرام سه بعدی خواهیم پرداخت. هولوگرام های سه بعدی دارای امنیت بالایی می باشند، از این رو نمی توان از مشابه آن ها برای محصولات تقلبی استفاده کرد. شبرنگ وحید، انواع هولوگرام سه بعدی را با ویژگی ها و طرح های متنوع با ارزان ترین قیمت هولوگرام و بهترین کیفیت عرضه می کند.

هولوگرام سه بعدی

این فناوری کاربرد های فراوانی در مکان های مختلف از جمله در همایش ها، کنفرانس ها، دانشگاه ها و موسسات و سازمان ها و شرکت ها دارد. این ایده که بتوان تصاویر سه بعدی و واضح را بدون استفاده از عینک VR و با چشم غیر مسلح دید، شاید تا چند سال پیش صرفا در فیلم های علمی و تخیلی بود. یکی دیگر از مزایای پروژکشن هولوگرام سه بعدی در ساختمان، ظرفیت آن برای ارائه یک نمایش پویا از محتوا است. پروژکتورها می توانند چندین تصویر و فیلم را با طرح ها، حرکات و انیمیشن های پیچیده نمایش دهند.

احتمالا زمانی که همه از دیدن بیلبورد ها و بنر های بزرگ در اتوبان ها خسته شده اند، نشان دادن محصول خود در قالب تصویری هولوگرامی و در آسمان می تواند تمام نگاه ها را به خود جلب کند. شرکت های بزرگ مانند نایکی و آدیداس در برخی از نمایشگاه ها از این روش خلاقانه برای نشان دادن محصولات خود استفاده کردند. فناوری هولوگرام هر روز به حوزه‌های مختلفی وارد می‌شود و طیف وسیعی از خدمات و فناوری‌ها را در بر می‌گیرد. درواقع این فناوری نه تنها می‌تواند جنبه‌های کاربردی در زمینه‌های مهندسی و امنیتی داشته باشد، می‌تواند در صنایع مختلف سرگرمی نیز به کار گرفته شود.

کارت‌های اعتباری، گواهینامه‌­های رانندگی، گذرنامه­‌ها و نشان‌های امنیتی معمولا چاپ‌های هولوگرافیکی کوچکی دارند که روی سطوح آنها قرار داده شده است. چاپ‌های هولوگرافیک در این اپلیکیشن­‌ها بسیار خوب عمل می­کنند چون نمی­توان کپی تصویر را با اسکنر یا دستگاه فتوکپی تهیه کرد و جعل چنین تصویری بسیار مشکل و گران­‌قیمت می­باشد. مهندسان و معماران از چاپ‌های هولوگرافیک بزرگ استفاده می­کنند تا پروژه‌­های خود را به روشی بهتر از آنچه که تصویرهای معمولی انجام می­دهند، به نمایش گذارند یا تبلیغ کنند.

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما
محتوای این سایت از منابع مختلف اینترنتی جمع‌آوری و با استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی پردازش می‌شود، اما ما از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.