کلینیک زیبایی کاشت مو کلینیک تخصصی کاشت مو در تهران

از آنجا که باز کردن کلینیک کاشت مو کار خیلی سختی نیست؛ افراد زیادی به این کار سوق داده شده می شوند. در چنین حالتی، جای تعجب ندارد که قیمت ها بسیار ارزان تر از معمول به نظر رسند! متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل دیدن قیمت های مناسب، این نوع کلینیک های بدون مجوز را ترجیح می دهند.

کلینیک تهران نوین با کادری مجرب، محیط مناسب و امکانات و تجهیزات به روز دنیا  آمادگی خود را جهت ارائه تمامی خدمات حوزه پوست، مو و  زیبایی را به مراجعه کنندگان محترم اعلام می نماید.

کاشت مو تهران

حتما به خاطر داشته باشید قبل از هر تصمیمی برای کاشت مو با پزشک، جلسه مشاوره داشته باشید.

میخوای کسب و کار تو هم توی سایت ما معرفی بشه؟

نگران چنین عارضه‌ای نباشید زیرا معمولا به طور خود به خود برطرف خواهد شد. دلیل خارش این است که پوست سر در حال ترمیم خود پس از عمل است و خارش آن بخشی از فرآیند التیام می‌باشد.

در حال حاضر این کلینیک مجهز به جدیدترین و معتبرترین دستگاهای ساخت آمریکا و اروپا است که همگی دارای تائیدیه های FDA آمریکا و CE European می باشند. همچنین این کلینیک اولین مرکز پیوند مو در ایران بوده و دارای بیشترین پرونده در این حوزه می باشد.

بنابراین پیش از انجام کاشت باید نتیجه تمامی آزمایشاتی که پزشک می‌خواهد در اختیار او قرار داده شود.همچنین این آزمایشات بیماری های مو را نیز شناسایی و نشان میدهد. منطقه پشت سر و بغل های سر که از آنها مو برداشته می شود را اصطلاحا بانک مو می نامیم .

با افزایش فشار بافت، خون رسانی به ریشه مو ضعیف می‌شود و موها شروع به ریزش خواهند کرد.

با سلام بله سخته ولی شما هزینه می‌کنید، دوران نقاهت رو باید بگذرونید پس بهتره در نهایت بهترین نتیجه رو بگیرید. همانطور که گفته شد، در صدف ما به فکر شما هستیم و وضعیت اقتصادی امروز را در نظر گرفته‌ایم.

۱۵ ماده طبیعی روشن کننده کشاله ران خانگی

بیمار معمولا می‌تواند موهای خود را پس از گذشت 6 ماه، به دلخواه حالت دهد و از نتیجه رشد موهای خود لذت ببرند. 3 تا 4 ماه پس از انجام روش کاشت مو، موهای تازه کاشته شده شروع به رشد می‌کنند. در ابتدا موهای نازک ظاهر شده و با گذشت زمان ضخیم‌تر و پر پشت‌تر می‌شوند. موهای کاشته شده به مدت دو هفته رشد می نماید و بعد از دو هفته ریزش می کند و بعد از یک ماه تقریبا مانند قبل از کاشت می شوید !

انجام کاشت موموها پس از تبدیل شدن به گرافت‌ها، در فواصل معینی در ناحیه طاس سر کاشته خواهند شد. مدت زمان کاشت مو به روش انتخابی کاشت برای بیمار و بزرگی محدوده موردنیاز برای کاشت بستگی دارد. برخلاف روش FUT که فولیکول ها را زیر میکروسکوپ استخراج می‌کند، در کاشت مو به روش FIT فولیکول‌ها را مستقیما از پوست سر خارج می‌کند.

کاشت مو تهران

این جلسات مشاوره، به بیماران کمک می‌کند تا با اطمینان بهتری به خدمات کلینیک کاشت مو تهران سعادت آباد مراجعه کنند.

معمولا در مجموعه آلبوم عکس کاشت موی بیماران قبل نیز در وبسایت کلینک‌ها موجود است که می‌توانید به منظور تصمیم‌گیری بهتر، آن‌ها را مشاهده کنید. در تصاویر کاشت مو نواحی که کاشت بر روی آن‌ها انجام شده است، قبل و بعد از انجام جراحی  و در روش‌های مختلف کاشت مو به وضوح مشخص است. معمولا در آرشیو مربوط به کاشت مو فیلم کامل جراحی نیز موجود است که می‌توان روند کلی آن را مشاهده کرد.

با مراقبت های بعدی صحیح، گرافت های وارد شده تا پایان عمر باقی می مانند.

دکتر عمران زاده که بی اغراق و به تحقیق بهترین دکتر کاشت مو در تهران هستند. ریزش مو در مردان معمولا ناشی از بیماری ژنتیکی آلوپسی است که باعث ریزش مو در قسمت‌های بالا و جلوی سر می‌شود. مناطق دو طرف و پشت سر نواحی اهدا کننده مناسبی در مردان به خصوص برای کاشت مو فرق سر است زیرا نواحی مانند پشت سر مانند سایر نواحی سر در معرض DHT قرار نمی‌گیرند. انتخاب نوع روش کاشت در مردان به قدرت نواحی اهدا کننده، میزان موهای سر و سبک زندگی آن‌ها بستگی دارد.

به همین دلیل داشتن موهای پرپشت برای همه مهم است و باید همیشه حواستان به آن باشد و به خوبی از آنها مراقبت کنید. از دست دادن موهای سر یک اتفاق ناگواری است که فرد دچار شده به آن را با استرس و نگرانی همراه می کند به همین دلیل افراد زیادی به فکر کاشت موی خود توسط بهترین دکتر کاشت مو در تهران هستند .

بهترین روش کاشت مو

موهای کاشته شده پس از گذشت یک سال مانند موی طبیعی رفتار کرده و بیمار می‌تواند موهای خود را کوتاه کرده و حالت دهد. دکتر علی عباسی بعد از دریافت بورد تخصصی در سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را در حوزه کاشت و پیوند مو افزایش داده و تاکنون توانسته‌ بیش بهترین کلینیک کاشت مو در تهران از ۲۰۰۰ عمل جراحی کاشت موی موفقیت آمیز انجام دهند. دکتر علی عباسی دارای بورد تخصصی کاشت مو از کشور آمریکا در سال ۲۰۰۳ هستند. دکتر عباسی دوره های آموزشی کاشت موی بسیاری را در کشورهای انگلستان، امریکا، اتریش، آلمان و فرانسه گذرانده‌اند.

  • یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از جراحی کاشت مو، انتخاب کلینیک کاشت مو تهران می‌باشد که دارای پزشکان حاذق و با تجربه در این زمینه است.
  • اما NeoGraftکه یک روش FUE کمتر تهاجمی است، حاصل پیشرفت‌های جدید در تکنیک‌های کاشت مو می‌باشد.
  • فردی که قصد دارد این عمل را انجام دهد ، باید بداند بعد از آن ، چه کارهایی انجام دهد.
  • در FUT نوار باریکی از پوست در ناحیه اهداکننده گرفته می‌شود که گرافت‌ها از آن قسمت استخراج می‌شوند.
  • بسیاری از متقاضیان زمانی که برای اولین‌بار با هدف کاشت مو به کلینیک مراجعه می‌کنند، سؤالات بسیار زیاد و استرس بالایی دارند.

کلینیک پوست و مو آوینا با بهره‌گیری از پزشکان و کادر متخصص سعی بر ارائه؛ بالاترین کیفیت خدمات با استفاده از بهترین تجهیزات و مواد مصرفی مورد تایید FDA و سازمان غذا و داروی ایران در محیطی فعال زیبا و بهداشتی را دارا می‌باشد. ما بر اساس ویژگی های چهره، میزان طاسی، و تراکم مدنظرتان؛ بهترین روش کاشت مو را به شما پیشنهاد میکنیم.

شما میتوانید برای کسب مشاوره یا تعیین وقت با کارشناسان کلینیک کاشت مو آنیل تماس بگیرید.

از آنجا که عمل کاشت مو یک جراحی غیرتهاجمی و بدون نیاز به بیهوشی می باشد، دوران نقاهت بسیار کوتاهی دارد؛ البته روش کاشت مو تاثیر مستقیمی در طول این مدت دارد. به طور کلی در روش های جدید کاشت مو تنها چند روز اول بعد از پیوند نیاز به استراحت و تا چند هفته ابتدایی نیاز به مراقبت های بعد از کاشت مو به طور ویژه خواهید داشت. بهترین روش برای کاشت مو روشی است که با سرعت بیشتر و آسیب پذیری کمتری به گرافت ها انجام شود.

اما می توان با رعایت یک سری نکات و دقت کافی انتخاب درستی انجام داد .در ادامه مقاله به بررسی چند تا از ویژگی های بهترین دکتر کاشت مو در تهران می پردازیم. در صورتی که می خواهید بهترین دکتر کاشت در ایران را برای رفع طاسی سر خود انتخاب کنید ، پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

در کل، کاشت مو یکی از روش‌های پرکاربرد در رفع مشکلات ریزش مو و کمبود مو است. کلینیک کاشت مو تهران سعادت آباد با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و تیمی از جراحان و متخصصان مجرب، به بیماران خود خدماتی با کیفیت و مطمئن ارائه می‌دهد. با انجام جلسات مشاوره رایگان و تدوین پلان درمانی شخصی سازی شده برای هر بیمار، این کلینیک باعث اطمینان بیشتر بیماران از خدمات خود شده است. همچنین، استفاده از تجهیزات پیشرفته و مواد با کیفیت بالا، باعث ارائه خدمات با کیفیت و قابل قبول به بیماران شده است.

در این کلینیک به صورت تخصصی فقط کاشت موی طبیعی انجام می شود و دکتر رضائی علاوه بر داشتن تخصص جراحی در زمینه پیوند مو دارای گواهینامه  آکادمی پزشکان زیبایی آمریکا در زمینه پیوند مو می باشد .

کاشت مو تهران

این مجموعه با جدیدترین دستگاه ها روز دنیا در زمینه زیبایی و جوانسازی بهترین نتیجه را برای مراجعه کنندگان عزیز به ارمغان می آورد تا ظاهری طبیعی و نرمال فراهم شود و به خوبی عیب های چهره برطرف گردد. همکاران زبده و مجرب کلینیک پوست مو زیبایی صدف، در زمینه‌های جراحی پلاستیک، پوست، مو، زیبایی، لیزر و تغذیه و رژیم درمانی با بهره‌گیری از بروز‌ترین تجهیزات و امکانات، سعی در ارائه بهترین خدمات و جلب رضایت مراجعه‌کنندگان دارند. به همین دلیل کلینیک صدف یکی از محبوب‌ترین‌های کلینیک تخصصی پوست تهران است. با استفاده از تکنولوژی هوشمند کاشت مو در تهران، قبل از انجام پیوند مو ، ابتدا از سر و صورت شما اسکن سه بعدی گرفته می شود.

در کنار داشتن تجربه و مهارت ، بهترین دکتر کاشت مو در تهران کسی است که بتواند دانش خود را به روز نگه دارد و هر ساله برای یادگیری متدهای جدید و روی کار آمده پیوند مو تلاش کند و در کنگره های بین المللی تخصص خود فعالیت مداوم داشته باشد. چنین دکتری با بکارگیری تکنیک های جدید درصد خطا پیوند مو را کاهش می دهد و احتمال بروز عوارض ناگوار را کمتر می کند.

همین دلیل هرساله افراد زیادی را از کشور‌های مختلف دنیا به ترکیه می‌کشاند.

یکی از مراکزی که این خدمات کاشت مو را در تهران ارائه می‌کند، کلینیک صدف است.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما